WireFrame


WIREFRAME

ezgif.com-gif-maker (3)

WireFrame to pierwszoosobowa dynamiczna gra z gatunku shooterów, w której zadaniem gracza jest poruszanie się po poziomach i przełączenie wszystkich dźwigni by otworzyć przejście do kolejnego poziomu. Gracz będzie mógł przełączać się między dwoma wymiarami:

światem złożonym z tekstur

gdzie widać otaczające go ściany oraz podłogi, w tym też platformy na które może wskakiwać i dźwignie, które musi przesunąć by przejść dalej, w którym jednak niewidoczni są przeciwnicy. Gracz znajdując się w wymiarze złożonym z tekstur nie może się bronić. W tym wymiarze, gracz może jedynie nasłuchiwać za przeciwnikami.

światem złożonym z wireframe’u

 gdzie widać przeciwników, i gdzie możliwe jest strzelanie, ale nie widać poza tym otaczającego go świata. Znajdując się jednak w tym wymiarze gracz nie widzi otoczenia, a także dźwigni niezbędnych do przejścia poziomu. Gracz może się bronić. W tym wymiarze przeciwnicy są widoczni.

ezgif.com-gif-maker (6)

Gra wymagać będzie doskonałego balansowania między dwoma wymiarami, unikając niebezpieczeństw, ale jednocześnie wykonując zlecone mu zadanie w postaci przekładania dźwigni. Znajdując się w wymiarze tekstur jest zdany jedynie na słuch i nie jest w stanie widzieć przeciwników ani się obronić, ale może wykonywać swoje zadania. W świecie WireFrame, gracz może się bronić i widzi wrogów, ale nie może wykonywać zadań.

Pociski wystrzeliwane będą miały mechanikę “odbijającej się piłki” po powierzchni. Im więcej razy pocisk się odbije, tym większe obrażenia zada przeciwnikowi.

ezgif.com-gif-maker (5)

Odbiorcami gry mogą być osoby w każdym wieku, zainteresowane rozgrywką, wymagającą skupienia i balansowania między progressem a obroną własną. Element shootera połączony z dynamicznym poruszaniem się idealnie wpasuje się do graczy szukających akcji.

ezgif.com-gif-maker (4)