WireFrame to pierwszoosobowa dynamiczna gra z gatunku shooterów, w której zadaniem gracza jest poruszanie się po poziomach i przełączenie wszystkich dźwigni by otworzyć przejście do kolejnego poziomu. Gracz będzie mógł przełączać się między dwoma wymiarami:
światem złożonym z tekstur
gdzie widać otaczające go ściany oraz podłogi, w tym też platformy na które może wskakiwać i dźwignie, które musi przesunąć by przejść dalej, w którym jednak niewidoczni są przeciwnicy. Gracz znajdując się w wymiarze złożonym z tekstur nie może się bronić. W tym wymiarze, gracz może jedynie nasłuchiwać za przeciwnikami.
światem złożonym z wireframe’u gdzie widać przeciwników, i gdzie możliwe jest strzelanie, ale nie widać poza tym otaczającego go świata. Znajdując się jednak w tym wymiarze gracz nie widzi otoczenia, a także dźwigni niezbędnych do przejścia poziomu. Gracz może się bronić. W tym wymiarze przeciwnicy są widoczni.
Gra wymagać będzie doskonałego balansowania między dwoma wymiarami, unikając niebezpieczeństw, ale jednocześnie wykonując zlecone mu zadanie w postaci przekładania dźwigni. Znajdując się w wymiarze tekstur jest zdany jedynie na słuch i nie jest w stanie widzieć przeciwników ani się obronić, ale może wykonywać swoje zadania. W świecie WireFrame, gracz może się bronić i widzi wrogów, ale nie może wykonywać zadań. Pociski wystrzeliwane będą miały mechanikę “odbijającej się piłki” po powierzchni. Im więcej razy pocisk się odbije, tym większe obrażenia zada przeciwnikowi.
Odbiorcami gry mogą być osoby w każdym wieku, zainteresowane rozgrywką, wymagającą skupienia i balansowania między progressem a obroną własną. Element shootera połączony z dynamicznym poruszaniem się idealnie wpasuje się do graczy szukających akcji.